#MODAMAG: Wyjątkowy Dzień Kobiet #GirlsGetEqual x Monki

Bardzo lubię pisać o akcjach społecznych i wyjątkowych kampaniach z głębszym przesłaniem. Taka jest właśnie najnowsza limitowana kolekcja od MONKI i Plan International #GirlsGetEqual.

#GirlsGetEqual

Monki i organizacja Plan International przedstawiają limitowaną edycję bluz zaprojektowanych, aby rozpocząć dialog na temat równości wszystkich płci. Dochód z tych bluz zostanie przekazany na potrzeby kampanii równości płci #GirlsGetEqual prowadzonej przez Plan International. Podoba mi się przesłanie akcji i to, że Monki zachęca wszystkich, by mówili to, co myślą, nie bali się podważać stereotypów dotyczących płci i nigdy nie przepraszali za to, że są sobą. Szczególnie w tych trudnych dla nas czasach nawet najmniejsze inicjatywy tego typu są na wagę złota. Brawo Monki!

Ta limitowana kolekcja to cztery bluzy zawierające takie stwierdzenia jak „If we don’t speak up, who will?“ (Jeśli my nie odważymy się przemówić, kto inny to zrobi?) oraz „My body isn’t political” (Moje ciało nie jest przedmiotem polityki).
20% przychodów zostanie przekazanych na potrzeby kampanii Plan International #GirlsGetEqual.

Jako marka kierująca się celem, Monki pragnie umacniać kobiety całego świata, aby one mogły umacniać świat. Wraz z naszym partnerem, organizacją Plan International, i naszą silną społecznością, jesteśmy dumni z tego, że możemy kontynuować ważny dialog na temat równości płci podczas tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet – jak i każdego dnia!
Jennie Dahlin Hanson
Dyrektor Zarządzająca Monki

Celem misji Monki do inspirowania młodych kobiet jest umocnienie swojej społeczności i przez to zmienianie na lepsze świata, w którym żyjemy. Niezależnie od tego, czy marka zajmuje się zrównoważonym rozwojem społecznym, prawami do decydowania o swoim ciele, zdrowiem psychicznym, menstruacją czy po prostu nowymi trendami w modzie, pragnie zainspirować każdego do wyrażenia własnego, niepowtarzalnego stylu i poczucia się wartościową osobą taką, jaką jest.

8 marca Monki zaprezentuje film, który zadaje pytanie: w jaki sposób mamy osiągnąć równość płci bez otwartego występowania, bycia widocznymi i głośnego przemawiania – razem?  
Bluzy trafią do sklepów stacjonarnych i sprzedaży internetowej w dniu 8 marca.

4 Comments

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.