#MODAMAG: Moda, taniec i tolerancja

Myśląc o zakupie nowych jeansów zawsze zaglądam do Levi’s. Mam kilka par kultowego modelu 501 i zdecydowanie mogę powiedzieć, że to jedna z moich ulubionych marek. Głównie przez swoją historię, ale też przez wartości jakie reprezentuje. Dzisiaj przedstawimy Wam wyjątkową kampanię “Wkrótce znowu razem zatańczymy”.

pasja do tańca

Pasja łączy ludzi niezależnie od szerokości geograficznej. Dlatego grupa topowych polskich tancerzy, znanych na międzynarodowych arenach, wystąpiła w filmie Levi’s, pokazując swoją interpretację kampanii pod hasłem „Wkrótce znowu razem zatańczymy”.

radość, tolerancja i jedność

Levi’s ma wpisane w swoje DNA szerzenie radości, tolerancji i jedności. Dlatego w tych nietypowych czasach marka wróciła z globalną, kultową kampanią z 2017 roku „Circles”, która opowiada o wspólnocie i życiu ponad podziałami poprzez taniec. Reklama „Circles” z 2017 roku,  znalazła się w top 10 najczęściej wyświetlanych na Youtube w roku premiery, zbierając prawie 60 mln wyświetleń. Zdobyła też liczne nagrody branżowe, m.in. w Cannes w 2018 r. Przekaz, który niesie jest uniwersalny i szczególnie aktualny właśnie teraz, kiedy poczucie jedności i solidarności, to towar deficytowy.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

Poprzedni

#MODAMAG: Już niedługo znowu się przytulimy - świąteczna kampania Zalando

Następny

#FOODMAG: Świętuj urodziny Bolt Food