#MODAMAG: Polska marka DayShift

 DayShift to polska marka z Katowic, po zobaczeniu ich nowej kampanii zdecydowałam, że trzeba o nich napisać. Dlaczego? Bardzo spodobał mi się pomysł całkowitej rezygnacji z retuszu. Prezentują surowe zdjęcia, operując naturalnym, zmieniającym się światłem.


DayShift czerpie z synergii sztuk, tradycyjnego rzemiosła i rzeźbiarskich form, które w kolekcji zostały zmiękczone. Odnosi się do sztuki kinetycznej, która obejmuje wiele przenikających się technik i stylów. Her majesty: Art bazuje na kontrastach, przeciwstawiając surowe wnętrza silnej i świadomej kobiecości. Stonowana kolorystyka, w której dominują czerń, szarości i biel są odzwierciedleniem naturalnych materiałów wykorzystywanych w rzeźbiarstwie. Zwiewność projektów jest inspirowana trójwymiarowością rzeźby i ruchem.

Sztuka kobiecości


Pojęcie sztuki jest metaforycznie utożsamiane z kobietami, które od początku istnienia marki stanowią dla niej jedną z największych inspiracji – to one nadają życia projektom DayShift. W rolę modelki najnowszej kampanii marki wcieliła się Beata Śliwińska – artystka sztuk wizualnych i laureatka prestiżowej nagrody Polish Graphic Design Award, tworząca pod pseudonimem Barrakuz.


Jako projektantka doceniam odwagę współczesnych kobiet w poszukiwaniu własnego miejsca w świecie. Chcę tworzyć ubrania, które dodają siły i niezależności, a przy tym podkreślają zmysłowość i kobiecość. podkreśla Sonia Kubisa, założycielka marki.


Marka pozostaje wierna minimalistycznej kolorystyce i klasycznym krojom. Dominuje neutralna paleta barw, osadzona w kolorystyce bieli, czerni i szarości. W nowej kolekcji znajdziemy między innymi ponadczasowe koszule z bufiastymi rękawami, sukienki na wąskich ramiączkach czy wiosenny, robiony na drutach sweter. Nie zabraknie też topów z odkrytymi plecami czy klasycznej marynarki.


Całą kolekcję możecie kupić tutaj. Nam szczególnie przypadły do gustu sukienki DayShift.

Please follow and like us:
error

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

Poprzedni

#DESIGNMAG: Domowe biuro & SPA

Następny

#MOTOMAG: Szkoła Bezpiecznej Jazdy RENAULT