#MODAMAG: Polska marka Local Heroes

Local Heroes zabiera nas w podróż do przyszłości – do roku 2049 i ich nowej kolekcji ILLUSION. Inspiracja do jej stworzenia, narodziła się na podstawie marzeń i rozważań na temat obecnego i futurystycznego świata iluzji. Co właściwie kryje za sobą przyszłość? Czy będzie dla nas dobra? A może doprowadzi do czegoś mrocznego?

W kampanii wystąpiła nowa twarz z agencji Mango Models Victoria Aakerman, sfotografowana przez Marcina Gąskę. To Trinity z Matrixa w wersji Local Heroes. Ta filmowa postać była również częścią inspiracji w tworzeniu kolekcji.

Marka odnosi się też do tego, że młodzi ludzie głównie żyją online, nie dostrzegając jak cenne są doświadczenia ze świata offline. Może to czas, aby zwolnić i zastanowić się dokąd zmierzamy?

Podoba się nam wykorzystany w kampanii motyw motyla. Poprzez swoją symbolikę, zwraca uwagę na to, że wszystkie decyzje w naszym życiu, nawet te drobne, mają swoje konsekwencje,​ t​zw. efekt motyla.

Photography: Marcin Gąska / @marccelo_gaska Model: Victoria @vaakerman / Mango Models Hair: Tom Mickiewicz @mickiewicz_ / Frizz me Make up: Łucja Siwek @siwekmakeup
Art Direction and styling: Karolina Słota @jail

Wybór redakcji

OFFLINE MINT GREEN TEE, 149 zł

 

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

Poprzedni

#MODAMAG: W rytmie lat 80-tych

Następny

#ART&DESIGNMAG: Natura we wnętrzach IKEA