#MODAMAG: Szwedzka marka MONKI

Staramy się pisać dla Was o markach, które w jakimś stopniu są nam bliskie albo po prostu o takich, które angażują się w kampanie społeczne i robią “coś dobrego”. Z pewnością jedną z nich jest MONKI. Pierwszy raz na tę szwedzką markę natrafiłam w Stockholmie, pamiętam jak dzisiaj, że wtedy – ponad 10 lat temu – największe wrażenie zrobił na mnie wystrój sklepu na Slussen (dzielnica Stockholmu) przy Götgatan 19. Bardzo lubię tę okolicę, to trochę taki deptak z moimi ulubionymi butikami.
Wczoraj dostałam informacje prasową, że otwierają sklepy w Polsce. Trzymam mocno kciuki, żebyście polubili MONKI tak samo jak ja.

Fajnie, że do swojej polskiej kampanii MONKI zaprosiło ciekawe młode kobiety. Widać, że dziewczyny są autentyczne i w nagranej reklamie są sobą. To trochę tak jak z MONKI, jak założysz ich ciuchy, nie przebierasz się tylko czujesz się sobą.

Ola Sworowska, Nina Kozieradzka, Kasia Sawczuk i Ange-Sophie Reich udzieliły osobistych wywiadów, z których powstały krótkie filmy o tym, co jest dla nich ważne, co je porusza i motywuje.

Pierwszy sklep MONKI  w Polsce zostanie otwarty 29 sierpnia w krakowskim centrum handlowym Bonarka, a kolejny 30 sierpnia w Galerii Katowickiej.

Please follow and like us:
error

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *